گپ و گفتی کوتاه با منصور قلیخانی

فوتسال و فوتبال سیمین شهر

وبلاگ-کد لوگو و بنر
گپ و گفتی کوتاه با منصور قلیخانی

با سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای قلیخانی ، لطفا از خودتان بیشتر برای ما بگویید

- سلام عرض میکنم خدمت شما دوست عزیز و بینندگان وب محبوب فوتسالی ها، بنده منصور قلیخانی متولد سال 1370/4/11 از سیمین شهر هستم و در خدمت شما...

اقای قلیخانی از شروع فوتبال خودتان برای ما بگویید ..

- حتما ، شروع فوتبال من از آموزشگاه های استان بود، در جایی که به همراه تیم گمیشان در این سری مسابقات شرکت کردم و به عنوان بهترین دفاع اخر استان برای مسابقات کشوری انتخاب شدم.

با تیم کمینه بندر ترکمن برای مسابقات منطقه ای کشوری که در شهر قم برگذار میشد رفتیم که در جریان آن مسابقات برای تیم پر آوازه ی استقلال تهران انتخاب شدم.

بسیار عالی . از تیم های که بازی کرده اید بفرمایید

از ابتدا بگم بهتره ، کمینه بندر ترکمن - استقلال تهران - ابفا تهران - فجر بیرجند - شهرداری بوشهر - شهدای آق قلا - سهیل قشم - پارس ایده گرگان.و درحال حاظر در تیم آلومینیوم بستک به عنوان مربی بازیکن حضور دارم.

حتما به این مقام و منزلت که رسیده اید ، مربیان برجسته ای داشته اید؟ معرفی نمیکنید؟

چرا که نه ! مربیان بسیار عزیز و محترمی داشتم از جمله آقای وکیلی و ناز محمد توماج که زحمات زیادی برایم کشیدند و از آنها تشکر میکنم آنها بودند که مرا به دنیای فوتبال به عنوان فوتبالیست معرفی کردند.

برادران جهانگیری که سرمربی و مدیر عامل تیم ابفا تهران هستند ، فوتبالم را مدیون آنها هستم چرا که در غالب تیم این بزرگواران به تیم ملی جوانان دعوت شدم .

آقای قلیخانی در آینده نزدیک مصاحبه بسیار مفصلی خواهیم داشت و به جزئیات خواهیم پرداخت، حرف اخر را بفرمایید:

چشم ، در خدمت شما هستم ، وب بسیار خوبی دارید و خیلی خوشحال شدم که دیدم برای سیمین شهر وب بر قرار کردید.برای همه ی دوستان و همشهریان عزیزم ارزوی سربلندی و موفقیت میکنم . به خصوص وب فوتسالی ها و همچنین شما دوست عزیز آقای حنفی

ممنونم خداحافظ ..

خداحافظ

 

منصور قلیخانی نفر سمت راست ( سمت چپ شما بینندگان )

گپی زیبا با بازیکن - مربی ارزنده تیم الومینیوم بستک بود ، منصور قلیخانی افتخاری برای سیمین شهر



[ جمعه 20 آذر 1394 ] [ 18:43 ] [ شمس الدین حنفی ] تیم پشتیبانی : محر [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بازگشت (1395/04/22 )
فوتسالی ها (1394/12/25 )
اطلاعیه (1398/12/24 )
خبر (1394/11/24 )